Z radością informujemy, iż mamy już ponad 1000 zarejestrowanych użytkowników w systemie eBOK.
Jest to bardzo dobra wiadomość, która pokazuje nam jak ważna jest ciągłość realizacji usług według standardów gwarantujących najwyższą jakość i zadowolenie Klientów - istotny cel strategiczny MPWiK w Lesznie.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) posiada nowoczesne narzędzie, które pozwala uzyskać wiele korzyści i możliwość w jednym miejscu, jak choćby:
- rachunki za wodę i ścieki bez konieczności wychodzenia z domu
- wgląd w swoje należności i salda oraz zawarte umowy
- dostęp do usługi e-Faktura
- możliwość bieżącego monitorowania zużycia wody
- możliwość elektronicznego podania stanu wodomierza lub zgłoszenie potrzeby jego wymiany
- nowoczesne narzędzie komunikacji z MPWiK
- indywidualne powiadomienia email
- bezpieczeństwo transmisji i przechowywania danych
To wszystko w komfortowych warunkach, bez konieczności wychodzenia z domu. Dostęp do informacji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Nie ma nic ważniejszego jak szybka, dobra, sprawna komunikacja z Klientem.
Zapraszamy wszystkich do skorzystania z tej możliwości.
Rezygnując z papierowego dokumentu i przechodząc na faktury elektroniczne, pomagamy chronić polskie lasy, oszczędzamy energię i ograniczamy zanieczyszczenie środowiska.
Wystarczy poświęcić tylko jedną minutę klikając na eBOK